Pont d'Arc

22 juni 2017 - Joyeuse, Frankrijk

Midzomer nacht werd hier gevierd met live muziek, tot een uur of half vier.. Gelukkig wel een goede drummer en gitarist, we konden in de tent meegenieten. Toen we wederom wakker werden regende het. Omdat ik een typische teenslipperblaar heb besloten we te gaan rijden en de route van de Val Gorges te gaan rijden. De vegetatie is hier echt typisch zuidelijk, cactussen, olijfbomen, cypressen, bougainville en ik werd op mijn wenken bediend met zonnebloemen en lavendel! Eerst hebben we het plaatsje Labeaume aangedaan, daarna zijn we naar de pont d'Arc gereden. Wat bijzonder mooi en een heerlijke plek! We kwamen daar een exotische hagedis tegen, blauwe kop en een groen lijf. Een aantal jongeren sprongen uit grotten het water in, wat een lef! Het was een route met 29 panorama punten, we zijn niet overal gestopt maar hebben wel mooie foto's kunnen maken. Vandaag heb ik dus heel veel foto's :-) Bij St. Martin hebben we om vijf uur geluncht, tja, langs de hele route geen horeca. Ik heb iets gegeten dat ik in deze vorm niet kende: galettes, gevulde pannenkoek eigenlijk. Nu zijn we weer op de camping, het schijnt na elf uur te gaan regenen, maar waarschijnlijk liggen we dan al op bed. De indrukken te verwerken ;-)