Druïdenpad

23 juni 2017 - Joyeuse, Frankrijk

Vanmorgen hebben we eerst wat huishoudelijke zaken gedaan en lang getwijfeld over wat we zouden doen vandaag. Sommige sites gaven in de middag regen en onweer aan in het gebied waar we een wandeling wilden gaan maken. En sowieso zou het warm worden, 38 graden (er staat een woestijnwind deze kant op) dus de bossen zouden voor verkoeling zorgen. We hakten de knoop door en gingen (op aanwijzingen van Claire) zoeken naar het druïdenpad.
We vonden het! En wat was het leuk! Na een half uur begon het te regenen en te onweren! Even overleggen, teruggaan of doorlopen. We zijn verder gegaan, extra spannend! Vlak nadat we het bos uit waren stortregende het, aan de overkant van de weg stond een schuurtje met een afdak waaronder drie bewoners stonden. We spurtte ernaartoe en we waren welkom. We kregen een stoel en drinken aangeboden. Zo aardig :-)
Toen het vrijwel droog was zijn we terug naar de camping gegaan, waar het niet geregend had. De was was gered :-) en nu zitten we op een terrasje op de camping, even na te genieten en te schrijven.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade