Lyon

19 juni 2017 - Lyon, Frankrijk

Na eerst even wat kleding te hebben gewassen (ook dat hoort bij) zijn we met de bus en de metro naar Lyon gegaan. Wat een grandeur, chique en warm.. 35 graden. Bij de Claires nog wat leuke dingen gekocht voor ons ritueel op 21 juni (zomerwende of Alban Hefir) en onze initiatie op 16 juli.
De cathedraal St. Jean bezocht, op de astronomische klok na (die het niet deed) raakte het interieur geen snaar bij mij. Een ijsje eten dan maar. Daarna gingen we met de funiculaire naar de basiliek la Fouviere, echt veel mozaïek en het is een enorm gebouw. Het uitzicht over Lyon was heel mooi. Ondertussen worden thuis de voegen vervangen, en staan er steigers. Misty inspecteerde de boel even. Ook heb ik weer even met Lotte (doe ik elke dag) gebeld en met mijn moeder. Edith gaat morgen naar Barcelona (ook metro's!) haar heb ik ook een prettig verblijf gewenst. Nu zitten we bij de receptie aan biertje en hier is wifi! We gaan onze reis voor morgen bepalen en de vierde camping uitzoeken.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Sonja Elbers:
    19 juni 2017
    Leuk om je verslag van 'uit en thuis' te lezen, Astrid.
  2. N. Zoutenbier-Storm.:
    20 juni 2017
    Hoi Kinderen, Het is goed van tijd tot tijd wat van jullie te horen. Ik ben blij dat jullie zich zo goed vermaken, en was blij met je telefoontje veel liefs en nog veel plezier liefs jullie moeder.