Montserrat

19 juni 2016 - Montserrat, Spanje

Vandaag hebben we een hele mooie wandeling gemaakt op de berg Montserrat! Er waren wel heel veel dagjesmensen maar dat deed niet af aan de schoonheid van dit gebied. Eerst een bakkie koffie gedaan in het restaurant met een panoramaterras, in de verte zagen we een groot kruis staan, aan de overkant van de berg. Niet wetende dat we daar helemaal naartoe zouden lopen. Er is ook een kathedraal, daar hebben we zitten luisteren naar een uitvoering van jongeren. Toen begonnen we met wandelen, en dat was dus erg leuk. Mooie uitzichten, na elke 10 meter weer een ander uitzicht. Aangekomen bij het kruis bleek dat je er wat achter kon laten, ik heb een briefje geschreven en het inclusief pen bij het kruis gelegd. Daarna weer terug, we wilden eigenlijk onderweg een hapje eten, maar gek genoeg kwamen we geen restaurant tegen, pas verderop, toen we bijna terug waren vonden we een gelegenheid. Daarna weer naar de camping, morgen vertrekken we uit Spanje, de weersverwachting in Perpignan is erg gunstig!