Nieuwe plek

16 juni 2017 - Wattwiller, Frankrijk

Dit verslagje schrijf ik vanuit Wattwiller, hier blijven we waarschijnlijk twee nachten. Het is een camping die gerenoveerd wordt en de grond is eigenlijk niet geschikt voor een tent, hard en rotsachtig.. Voordat we hierheen reden hebben we Obernai nog een laatste bezoek gebracht. Vorig jaar hingen we lintjes op bij de plekken waar we gestaan hadden, dit jaar heb ik een zakje met kleibolletjes (met daarin zaadjes van bloemen waar de bijen erg van houden) meegenomen. Ik wil overal zo'n bolletje achterlaten. Nadat we dat gedaan hadden, hebben we een flink stuk van de route du Vin gereden en Eguisheim bezocht. Hier hebben we wijn gekocht (ja Edith ook jouw favoriete Gewürstztramiener). Deze camping hebben we op de coördinaten kunnen vinden. Wifi is er alleen bij de receptie..en het buitenzwembad zijn ze nog aan het aanleggen. Dus een frisse duik zit er nog niet in. We staan wel minder op elkaar dan de vorige camping waar ik meer een parkeerterrein-gevoel van kreeg dan kamperen in de natuur. Dan is deze plek weer beter. En we staan onder een eik, dat maakt ook wel wat goed!

1. Edith:
    16 juni 2017
    Dan kom ik na de vakantie wel eens van die wijn proeven haha.
    Veel plezier xxx