Dag 3, met de wijsheid van de zalm

14 juni 2017 - Obernai, Frankrijk

Deze dag wilde Jeannot mij het geboortehuis tante Louise in Hohwald laten zien. Daarna reden we naar Champ du Feu waar hij als kind weleens was geweest, het was er erg veranderd. Ook zijn we bij een concentratiekamp geweest, maar na er een blik op geworpen hadden en wat bloemen en healing te hebben achtergelaten, besloten we verder het terrein niet op te gaan. We wilden naar een tempel die bovenop een berg stond. Onderweg kwam we nog wat interessants tegen: een eeuwenoude eik die stond bij het plaatsje Salm. Onze vieringen met de druïden, doen we bij... een grote eik. En in een van onze spreuken komt de wijsheid van de zalm terug. Dit vonden we wel een leuk toeval. Daarna zette we koers richting de Tempel du Donon. We konden er niet met de auto komen en hebben een pittige bergwandeling omhoog moeten maken met Google maps als navigatie. Er stond geen weg er naartoe aangegeven. Heel mooi was het daar en onderweg. We waren vergeten te markeren waar de auto stond dus moesten we op geheugen en verstand de weg terugvinden. Dat lukte zowaar in een keer. Een fantastische dag, we hebben moeie voeten dus nu lekker uitrusten! En genieten in de zon die nu om half negen nog steeds flink aanwezig is :-)
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Charlotte:
    16 juni 2017
    Leuk om jullie reisverhalen te lezen en de foto's te bekijken. Geniet ze :-)