Midzomer

21 juni 2017 - Joyeuse, Frankrijk

Vanmorgen zijn we eerst naar een markt geweest, het was erg warm! Terug op de camping begon het te betrekken, dat is wel even goed zo! We hebben het weerbericht maar eens even bekeken en vanaf zondag ziet het er een week lang niet best uit. Regen en onweer. We houden het in de gaten en moeten dan gaan beslissen om terug naar huis te gaan of even te kijken of het iets verderop wel goed weer is. Een dag of twee, drie in de regen kamperen kunnen we wel aan, een week is ons te gortig.
Laat op de middag zijn we gaan zo naar een plek voor ons ritueel. Dat lukte niet heel snel, onbegaanbare paden, gebieden die als toilet word gebruikt door de mensen die in het meertje zwemmen of gewoon geen plek omdat het vol met struiken stond. Uiteraard een plek op een trimparcours gevonden! Wie gaat er met deze warmte nou trimmen? Niemand dus en we hebben ongestoord het ritueel kunnen doen.
Het was weer een mooie dag. Morgen gaan we met de auto op stap. We hebben best zere voeten van het wandelen al die dagen. (dan heb ik het nog niet over alle jeukende en pukkelige plekjes op handen en voeten gehad maar dat staat ons verder ook niet in de weg).