Zonder auto

15 juni 2016 - Andorra la Vella, Andorra

Tja, wat doe je als je geen auto hebt maar wel in een hele mooie omgeving bent? Juist, wandelen!

We zijn naar een dorpje richting Spaanse grens gewandeld en hebben daar wederom een mooi oud, romaans kerkje gezien. Wat ook wel grappig was, was de keuze tussen twee brievenbussen, wil je je post via Spanje of via Frankrijk versturen?

Doordat Andorra in de Pyreneeën ligt, is het logisch dat je veel omhoog en omlaag loopt, in de praktijk valt dat af en toe tegen hoor! Kun je je voorstellen dat er heel veel mensen aan het hardlopen zijn daar? Fanatiek hoor!

Bij terugkomst was er goed nieuws! De auto is klaar :-) Er is een nieuwe dynamo ingezet. We worden door het garagemannetje opgehaald en naar de auto gebracht, wat een service. Het is al wat later op de middag, maar we besluiten de rit af te maken die we waren begonnen. Op naar de bergen en de sneeuw dus! Wat was dat mooi en leuk, er is helemaal niemand daar, je waant je aan het einde van de wereld. Na een heerlijk hapje te hebben gegeten (met een naar mij flirtende kok), zijn we terug naar de camping gegaan. Morgen vertrekken we naar....Barcelona!, op naar het mooie weer!